چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

چرا اینجا چیزی نمینویسم!!!!!!!!

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۳۸ ب.ظ

                                                 

                                                   با وجود اینکه از اینجا خوشم میاد.

                                                   امکاناتش از بلاگفا بیشتره،از میزکارش هم خیلی خوشم میاد:)

                                                   ولی نمیدونم چرا دوست ندارم چیزی بنویسم!!!!

                                                   نمیدونم چرا!!!!

                                                   قالبم بنظر سرد و بی روح نیست؟؟؟؟؟؟؟؟

                                                   یا شایدم سایزه  نوشته هام کوچیکِ؟؟؟؟


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۹
خانم مهندس

نظرات  (۱۱)

سلام..خوب چرا سایزشو بزرگ نمی کنی جانم..
پاسخ:
سلام.
بزرگ بهتره یعنی؟؟
نظرتنو میخواستم بدونم عاخه:)
بهونه نیارین!
همه چیز خوبه!!!
:)))
پاسخ:
جدی خوبه؟:)))
خب خدا رو شکر.

۱۹ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۴۲ خود خود خودم
مهندس یه خبر میدادی خو :|
پاسخ:
:(
باورکن!اینجا رو هنوز رسمأ راه  ننداختم:((
خودت دیدی که اون وبمو آپ کردم:(

جان ما ناراحت نشو:(((
سلام

مهندس جان قربونت, دقیقا حرف دل منو گفتی! منم  همین حسو دارم...
خیر سرم وبلاگ زدم, کلی هم تو دلم حرفه, اما نمی دونم چرا نمی تونم اینجا بنویسم!

+ مشهدمونم از برکت دعای خیر خوبانی چون شما داریما خانمی... آیکون بغل و ماچ و اینا :)

التماس دعا
پاسخ:
سلام.
وب جدید مبارک.

منم همینو میگم!کسی درک نمیکنه!!!

+اختیار دارین!
ما چیکاره ایم!
حضرت طلبیدتتون.

رفتی ما رو هم دعاکن.

۲۰ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۳۸ ماریا .آ.بی
یذرررره بزرگتر بشه بهتر میشه.
به نظرم اگه اول سعی کنی حرفاتو تو ادامه مطلب بنویسی کم کم عادی میشه :))
پاسخ:
چشم.
پست جدید رفت تو ادامه مطلب:)
سایز کوچیک آرامش بیشتری می ده..ولی خوندنش برا مخاطب سخته...سایز بزرگ و پر رنگ یه جور آشفتگی رو القا می کنه به مخاطب...اما خوندنش راحته....
متنایی که کوتاهن رو با سایز کوچیک بنویس...آرامش می ده..چون کوتاهه کمتر اذیت می کنه..
متنای طولانی رو با سایز بزرگ ولی کمرنگ...این طوری آشفتگی که به مخاطب القا می شه کمتره...خوندنش هم راحت تر...
در حد پیشنهاد بود...:))
پاسخ:
ممنون از پیشنهاد جامع ات:))
دوست داشتم نظرتونو بدونم:)

ولی اگه یک پست بزرگ باشه!یکی کوچیک بی نظم نمیشه؟؟!!!!!!!
بی نظم میشه عاخه
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۳۲ فیروزه ای ....
خب نوشته هاتو بزرگ کن! قالبتم عوش کن.
ووووووووووی مهنددددددددددس
پاسخ:
بزرگ کنم!بعد با گوشی اگه بخوام پست بزارم میشه سایزش رو تنظیم کرد؟؟
عاخه بلاگفا که نمیشد!!!!
بعد یک پست برزگ میشه!!یکی کوچیک!بی نظم میشه!
وگرنه خودم دوست دارم،سایزش بزرگتر باشه:))
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۳۴ فیروزه ای ....
حلزون دوس داری؟
اینم شکل حلزون
http://www.funbartar.com/wp-content/uploads/2013/07/%D8%AD%D9%84%D8%B2%D9%88%D9%86-8.jpg
خخخخخ
بهونه نیاری دیگه ها
پاسخ:
رنگش طوسی نیست:)
دستت دردنکنه:))))
جدی.خیلی خوشحال شدم:)

همه چی عالیه بنویس من بلاگفا که بودم کپی هر چی که اونجا می نوشتم رو می زدم اینجا بعدها دیگه عادت کردم لازم نی چیز جدیدی بنویسی همون مطلب بلاگفا رو بزن مهندسی معکوس کن خوووو

پاسخ:
چشم مهندس:)
همه چیزش خوبه.
بهانه نیار دختر!
تنبلی نکن دیگه! دهه! :)
پاسخ:
کی؟؟
من؟؟
منو تنبلی؟؟
منو بهونه؟؟؟
داریم اصن؟؟
[آیکونه عوض کردن بحث]:دی
خونه نو مبارک مهنّس:)))
ای بی وفا....

با بزرگتر کردن قلم موافقم.خیلی ریزه.
پاسخ:

سلامت باشی:)

چشم در پست های آتی اجرا میکنم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">