چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

رشته؟!!

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱ ق.ظ
انقدر امروز آب رفت تو حلقو گوش وچشمم که دیگه آب میبینم حالم بد میشه:/
مربی شنا،اینقدر تمرینِ دم و باز داد که کشت منو!کم مونده بود خفه ام کنه!!
نیم ساعتِ رفتم زیرِ آب،میگه:کمِ،اینکه چندثانیه هم نشد
خب بعله واسه شما که بیرون آب راحت داری نفس میکشی چندثانیه بود واسه من یه ساعت هم بیشتربود
شیطونه میگفت:شوخی خرکی کنم بگیرم بندازمش تو آب،سرشوبکونم زیر آب، نزارم نفس بکشه.ببنم تا چنددقیقه میتونه زنده بمونه،بعدم تو مِهِ سونا محو شوم:))
خدابخیربگذرونه!من ترم مهر میخواستم با این شنا بردارم!!!!فک کنم باید تربیت بدنی2 رو یه چی دیگه انتخاب کنم،ازصبجی دارم فک میکنم تو چه رشته ورزشی مهارت دارم؟؟؟(پاسخ:هیچی:دی)
ترم قبل ناشکری میکردما همون ایروبیک بهتربود لاقل یه دوسه تا قر میدادیم :)))
بدمینتون هم دوست دارما اما چون چپ دستم،بازی کردن با یه راست دست  هم واسه من سخته،هم واسه من هم طرف مقابل.
والیبال هم که اصن،هیچی یاد ندارم
فوتبال هم که فقط واسه پسرا داریم(حالا نیست اگه واسه دخترا داشتیم من خیلی دوست داشتم!!!!!!!!!!!!!!!!!)
بستکتبالم یه زمانی خوب بود!مدال برنز هم آوردم تازه.ولی واسه خیلی وقت پیشاس دورانِ ابتدایی.
نمیدونم چزا شطرنج جزء رشته های ورزشی محسوب نمیشه؟؟؟؟خبرهای شطرنج رو که تو اخبار ورزشی نشون میده!!!!ولی نه تو درسهای دانشگامون هست نه دبیرستان:/
خب من شطرنج دوست دارم:/



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۴
خانم مهندس

نظرات  (۷)

۲۴ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۴۵ مهندس بهشت
من میگم شطرنج خسته میشی دی
شنا و والیبال رو خوب بلدم
ایروبیکم که خوبه دی
پاسخ:
ورزشکاری هستی پ:)
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۷ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
خواهر منم 3تا مدال نقره ی والیبال داره از راهنماییش!

پاسخ:
آورین.
خانواده ورزشکار
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۱ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
اونجا کجاس که بارونه؟؟!
پاسخ:
همینجاست دیگه:)))
وبت خیلی خوشگله...خاطرات کنکورتو هم خوندم:)باحال بود!
به منم سر بزنین مهندس بانو
پاسخ:
چشات خوشگل میبینه:)
باشه،اومدم
بذار اول اون پست بالایی...خیلی خوشمون اومد خوش بحالتون....
اینطور عادمایی حقشونه همون بلاهارو سرشون بیاری ...
تحرک تو شطرنج خیلی بالاست از بین میریا:D

پاسخ:
داشتم خفه میشدم خوش بحالم؟؟؟:دی
+جمله دوم "تکبیر" داشت اساسی!!
جمله سوم:میدونم ولی چه کنم دیگه؟؟مجبورم!مجبور
بعله...هر که جور خواهد هندوستان رود..بعله
میخوای نمره الکی بگیری همینه خخخ
اقا قوتسال برمیداشتی راحت والا
البته اونمواسه پسراست..همون ایروبیک..4 تا قرمیدی 4 تا غیبت.. تو خود نمره بیستی خخخخ
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۹ بنای با ثوات
چقدر جالب..شما تخصصی کار می کنید..
ما فقط آمادگی جسمانی بود..
اونم من برنداشتم..به جاش اینو برداشتم:آشنایی با همسرداری دی:
پاسخ:
کاش ماهم میتونستیم یه چی دیگه برداریم بجاش:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">