چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

اتفاقات این چند روز

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲ ق.ظ

اینقدر طولانی نبودم که نمی دونم از کجا بگم!!از اول برم آخر؟یا از آخر برم اول؟!!!

از آخر می رم به  اول، امروز اولین مقاله علمی مو فرستادم به چندتا کفرانس واینا.

البته سال سوم راهنمایی هم یه مقاله نوشتم"راجع به نقش زن در اجتماع" بود که بنا به دلایلی که پیرامونش رخ داد، باعث شد از مدیر مدرسه م متنفرشم!!![آیکونه یه عدد مهنس کینه ای]:دی،این مقاله هم باعث شد از دست یکی از دوستام ناراحت شم و کم کم دارم ارتباط ام رو باهاش قطع میکنم!!!البته خیلی هم ربطی به این نداشت!!!!!حالا اینا رو بیخیال،داشتم از چی میگفتم؟؟!آها،هم مقاله رو فرستادم،هم برنامه اش رو ،که با کلیپس نوشتم!تو تعطیلات بین تو ترم میخوام با ویژال هم بنویسمش یا شایدم سی شارپ!

البته بعد از مسافرت!آخر هفته عازم سفریم:)) سفر دوست میدارم،نمیدونی از کِیِ دلم میخواد برم یه جایی.


+چند وقت پیش رفتم تست گویندگی رادیو دادم،بسی خوش گذشت اون روز جاتون خالی،بخصوص جای آزی ،داشتم تست میدادم همش یاد آزی و صدای قشنگش می افتادم،در کل حس خوبی داشتم اونروز،بچه که بودم که خیلی دوست داشتم صدای آنشرلی، رو من اجرا میکردم.واقعأ که یکی از آرزوهایی م بود که فراموش اش کرده بودم،با رفتن به اونجا یادش افتم.

فعلن گفت قبولی،بهمن کلاس میزارن واسه مون!!!


++جدیدأ خیلی دوست دارم این آهنگ سریال کیف انگلیسی رو گوش بدم  این

نه که دارن سریالش رو هم دوباره پخش می کنن.یادش افتادم.عـــــــــــــــــاشق این سریالم.

یکی این سریال رو خیلی دوست دارم یکی هم فیلم لبخند مونالیزا  و بربادرفته!!بیشتر از صدبار دیدمشون!!


موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۱۱/۰۵
خانم مهندس

نظرات  (۳)

۰۷ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۱۳ گمـــــــشده :)
سلام....چه عجب مهندس...:))
خوش اومدی...
خوش باشی همیششششه
:))
پاسخ:
سلام.
مرسی!
خب من خیلی دلم برات تنگ شده بود
پاسخ:
منم همینطور
دل به دل لوله کشیه:)
کی بروز شدی من نفهمیدم؟؟
:((
سلام
پاسخ:
همین الان یهویی:))
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">